De Speeltuin als inclusieve Leer- en Ontwikkelomgeving

Het hoofddoel van het project “De speeltuin als inclusieve leer- en ontwikkelomgeving” is om een inclusieve speeltuin te creëren die fungeert als een dynamische leer- en ontwikkelomgeving voor kinderen van alle leeftijden en vaardigheden. Deze speeltuin zal zowel speelse als educatieve elementen integreren, met een bijzondere nadruk op STEM-onderwijs (Science, Technology, Engineering, Mathematics), bewegingsonderwijs en creatieve activiteiten.

Project Initiatie Document

Download hier het PID document. Dit Project Initiatie Document (PID) is het startdocument voor het project “De Speeltuin als Leer- en Ontwikkelingomgeving”. Het dient als basis voor het starten van dit project. Het document biedt de opdrachtgever, toezichthouders, financieerders, werknemers, vrijwilligers, geïnteresseerden, doelgroep en overige stakeholders een helder overzicht van de doelstellingen, scope, stakeholders, risico's en andere cruciale elementen die nodig zijn voor een succesvolle uitvoering van het project.

De Speeltuin als Leer- en Ontwikkelingomgeving

PID Versie januari 2025 Stichting Bruggenmakers Projectnr. BM202501

Presentatie

Download hier de presentatie. "De Speeltuin als Leer- en Ontwikkelomgeving." De presentatie geeft tekst en uitleg over het doel. Het dient als presentatietool voor het beantwoorden van de eerste vragen die betrokkenen, geinteresseerden mogelijk hebben. Samen met het PID document geeft het een goede weergave van de intentie van Stichting Bruggenmakers.

Projectplan

Het project bevindt zich nu in de initiatiefase. Alle ingredienten worden nu als het ware samengebracht, zodat we straks een helder project plan hebben. Bij de definitefase zal hier het projectplan worden vermeld.